pllsweden

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Frågor och svar

Av pllsweden - 24 november 2013 08:45

här kommer lite frågor som ni har frågat och som jag ska svara på:
Pll frågor:
1. Lever Alison? Svar: ja hon lever
2. Vem är red coat? Svar: det finns 2 red coat, en är Alison och en är cece drake
3. Vem är A på sista avsnittet? Svar: ezra
4. När kommer nästa avsnitt? Svar 7 januari
5. Kommer någon av de 4 tjejerna dö i nått avsnitt? Svar: nej dom kommer inte att dö.

Ravenswood frågor:
1. Vad hände efter att Miranda såg den där svarta saken på bron (vågade inte kolla mer) ? Svar: dom svängde bilen och den ramlade i sjön och sen dog Miranda.
2. Var det verkligen mirandas föräldrar i det där huset? Svar: nä jag tror inte det, det kan vara dom där varelserna bl.a saken hon såg på bron.
3. Dog caleb när han ramlade ner för fönstret? Svar: nä det tror jag inte, jag är rätt säker på att han fortfarande lever men vem vet ;)
4. Vad är det med den där svarta fågeln? Svar: jag tror det är den där svarta saken som Miranda såg på bron

Det var alla frågor så jag hoppas att ni som frågade har fått ett bra svar på eran fråga men om ni inte fick svaret som ni ville ha så är det bara att kommentera så kollar jag upp det lite noggrannare på internet ! Men tack till er som frågade iaf så hörs vi! Och förresten och nån mer har en fråga så är det bara att kommentera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pllsweden - 20 maj 2014 21:06

Hej! Som ni kanske märkt så har jag haft ett litet uppbrott från bloggandet, men nu är jag tillbaka igen och nu är det full fart! Vi ser STORT framemot 10 juni då pll startar igång igen! Vad tror ni kommer hända i avsnittet? Tror ni man kommer få vet...

Av pllsweden - 6 april 2014 09:18

Hej! Jag har inte haft så mycket att skriva på sistone, eftersom pll är slut för den här säsongen, men i sommar då smäller det till, för att onsdagen den 11 juni drar Pretty Little Liars igång igen med säsong 5!! Ja, nu har vi ju en till sak att läng...

Av pllsweden - 19 mars 2014 15:56

Har ni sett det nya avsnittet än? Inte? Ta å gör det, för den kom ut 14:50! Det var lite udda, men absolut bra! Det var ju riktigt riktigt spännande måste jag säga, men där närmare slutet, var ju en ren besvikelse om jag ska vara ärlig! Vi satt ju ...

Av pllsweden - 15 mars 2014 07:57

Tror ni att Ezra fortfarande är A? Ärligt talat, så måste jag säga.... Jag tror det kommer vara en helt annan person bakom den där masken! Men det får vi inte veta förrän på onsdag! Kommentera gärna vem ni tror är A ! ...

Av pllsweden - 15 mars 2014 07:54

Nu är vi riktigt spända allihop, för nästa vecka kommer ....... Vår-finalen / säsongs-finalen av PLL!!! Det kommer bli ett riktigt hett avsnitt! Och ... Utan att avslöja för mycket, Ali kommer berätta allt! Ja... Vi får väl se hur det går sen...

Presentation


Vem är A? Är Alison fortfarande vid liv? Vem, eller vilka är red coat? När kommer nästa avsnitt? Det och så mycket mer får du veta här. -A

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker du är bäst om du MÅSTE välja, ravenswood eller pretty little liars?
 pretty little liars
 ravenswood
 har inte sett nån av dem
 !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards