pllsweden

Alla inlägg den 6 december 2013

Av pllsweden - 6 december 2013 19:50

Hejhej, förlåt för SKIT DÅLIG uppdatering! Men vet barainte riktigt vad jag ska skriva.. Men ni får jätte gärna kommentera !! Men hallå! Snart är det ju 7 januari! Då pll och ravenswood kommer! Själv måste jag säga att jag kollar på swefilmer.se, men om ni inte vill vänta så länge på nästa avsnitt, så kan ni köpa en kanal på TVn som heter ABCfamily och där kommer avsnitten mkt tidigare! Som
t. ex. Nästa avsnitt kommer ju 7 jan, och avsnittet efter det kommer bara 1 vecka efter! (På ABCfamily) men på swefilmer har jag hört att den kommer 2015?!?!?!?!?!? Och förresten ravenswood kommer också samma dag som pll! Då blir de ju 2 flugor på en smäll om man säger så ! Men ha det gött och ät mycket gott fredagsmys medan ni kollar på idol! Nä haha men jag ska iaf göra det! Men ha de gött så hörs vi!

Presentation


Vem är A? Är Alison fortfarande vid liv? Vem, eller vilka är red coat? När kommer nästa avsnitt? Det och så mycket mer får du veta här. -A

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker du är bäst om du MÅSTE välja, ravenswood eller pretty little liars?
 pretty little liars
 ravenswood
 har inte sett nån av dem
 !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards