pllsweden

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av pllsweden - 13 februari 2014 21:07

Här kommer några bilder av gårdagens avsnitt, vad tyckte ni?

Av pllsweden - 13 februari 2014 11:05

Nu tänkte jag prata lite om gårdagens avsnitt, det var väldigt spontant, jag hittar inga riktiga ord för att beskriva det, men det var riktigt bra och spontant tänkt att göra avsnittet så. Det hela svart-vita var ju bara nån typ av dröm. Spencer tog ju sådana tabletter, som skulle hjälpa henne att fokusera bättre, och så hade hon ju knappt sovit, så hon somnade väl, och drömde den konstiga drömmen. Juste ja, innan hon somnade; tvn var ju på och där gick ett svartvitt program, och det kan vara därför Jon drömde i just svartvitt ! Och ravenswood avsnittet, man kanske undrar varför det aldrig kom, men det är för att det var hela säsong 1, och det brukar ju bli pauser efter varje säsong, men jag har inte fått reda på när nästa säsong kommer, så det kommer förmodligen ett inlägg när jag får reda på mer, men jag vet inte när det blir. Och säsong 1 var ju väldigt kort, eller vad säger ni?

Presentation


Vem är A? Är Alison fortfarande vid liv? Vem, eller vilka är red coat? När kommer nästa avsnitt? Det och så mycket mer får du veta här. -A

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker du är bäst om du MÅSTE välja, ravenswood eller pretty little liars?
 pretty little liars
 ravenswood
 har inte sett nån av dem
 !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards